söndag 14 mars 2010

Helvetes telefonjävel




Jag avskyr att sitta och glo på mobilen och att med tankekraft försöka få den att vibrera till eller ge ifrån sig ett ljud -
DU HAR FÅTT SMS!!!!


Det fungerar inte att räkna ner från tio. Varken om du räknar långsamt eller snabbt. Och varför ska alla andra plötsligt få för sig att sms:a eller ringa mig just nu?! Just nu när jag väntar på det sms:et!! Jag dör till en liten kortis varje gång min telefonjävel visar några som helst livstecken. Jag har stor lust att stänga av den, lägga den på något hemligt ställe och glömma bort den. Eller varför inte ta till lite mer våldsamma metoder som att elda upp den eller långsamt tälja en gubbe av den. Hey, Mr postman, wait a little Mr Postman....


Dessutom undrar jag varför jag envisas med att kolla på telefondisplayen efter eventuella sms, trots att jag har haft telefonen i min hand hela tiden och inte känt några vibrationer. Jag har inga problem med hörseln heller och ändå måste mitt synsinne dubbelkolla så att jag verkligen inte har missat det där sms:et.......aaaahhh......


....det har fortfarande inte kommit något sms. Nu har jag som tillägg skickat iväg ytterligare ett sms till samma destination. Så väldigt korkat och plåsteraktigt.....gaaaahhh....jag verkar vara oförbätterlig.....damn.....(det hjälper alltid att svära lite, både på svenska och engelska).



Japp, nämen då går jag väl o hämtar tändstickorna då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar